Reklamasjon

Dersom en vare er skadd eller defekt, kan du reklamere på denne til oss.

 For å håndtere denne prosessen så raskt og enkelt som mulig, trenger vi din hjelp.

  1. Print ut returskjemaet som er vedlagt nedenfor og fyll det grundig ut med alle informasjoner og årsaken til reklamasjonen.
  2. Legg returskjemaet sammen med de(n) returnerte varen(e) i pakken.
  3. Har du ikke returetikett, kontakt vår kundeservice på e-mail: info@praxis.no eller tlf. 57 69 46 00, så sender vi en returetikett på mail. Print ut returetiketten og fest den på emballasjen.
  4. Send pakken på Posthuset eller et post-innleveringssted.
  5. Så snart pakken din har ankommet og blitt behandlet, vil vi kontakte deg.

 

Merk: Hvis du returnerer med sporing, vil du motta en kvittering som viser sporingsnummeret. Du kan bruke dette sporingsnummeret for å følge leveringsstatusen til pakken din. Vi anbefaler at du tar vare på kvitteringen for å lette sporing hvis pakken mot all formodning skulle bli borte.

 

 

Reklamasjonsskjema

- Last ned reklamasjonsskjema -

 

Kontaktinformasjon til vår kundeservice

E-mail: info@praxis.no

Tlf: 57 69 46 00